Hoe werkt Cory.Care

Digital First

Bij Cory.Care werken wij digital first, dat betekend dat het eerste contact altijd digitaal verloopt. Dat contact loopt via de Cory.Care app, die wij zelf ontwikkelen en continu verbeteren.

Consult Voorbereiding

Op het moment dat jij ergens mee zit, kan je een nieuwe sessie met ons starten. Je kan dan SmartConsult doorlopen, een korte vragenlijst dat helpt het consult voor te bereiden en spoed te bepalen, of gewoon direct je vraag stellen. Je kan ook altijd vast wat foto's of videos delen.

Snel Geholpen

Tijdens onze kantooruren zal de assistent je vragen zo spoedig mogelijk beantwoorden en kan de sessie doorzetten naar de huisarts. Die helpt je verder, plant een videogesprek in of verwijst je naar een van onze partnerpraktijken wanneer je een fysiek onderzoek nodig hebt.

Hoe vergelijkt Cory.Care zich met een standaard Huisartsenpraktijk?

  • Je kan bij ons terecht voor dezelfde dingen als bij een normale huisarts.

  • Wat we beter en sneller online kunnen doen, doen we online

  • Je hoeft geen afspraak te maken, en niet meer voor alles op locatie langs te komen

  • De huisartsenzorg van Cory.Care zit in het basispakket van je zorgverzekering.

  • Wij zijn constant bezig onze aanpak te verbeteren en luisteren graag naar jouw feedback.

  • De Cory.Care app ontwikkelen wij zelf, ook om die te verbeteren luisteren we graag naar jouw feedback.

  • Al onze artsen en praktijkondersteuners zijn volwaardig getraind en als zorgverlener geregistreerd

  • Jouw data is volgens alle vastgestelde normen en regelgeving beveiligd en zal nooit zonder jouw toestemming worden gedeeld.

  • Bij spoed of wanneer het nodig is verbinden wij je met een van onze aangesloten huisartsen partners op locatie.

Thuisarts.nl

Wanneer je zelf wil meer informatie wil opzoeken over gezondheid en ziekte, kan je terecht op thuisarts.nl, een betrouwbare bron gemaakt door (huis)artsen.

Bezoek Thuisarts.nl

Download nu de app

Aan de slag met Cory.Care

Maak een account aan

Je krijgt een email om je account te verifiëren. Kijk bij je ongewenste mail (spam) als je hem niet binnen 5 minuten hebt ontvangen.

Start een nieuwe sessie

Voor elke klacht start je een nieuwe sessie. Deze kan je open laten zolang je nog last hebt van je klacht. Zo kan je op elke moment een update of een vraag doorsturen of kunnen wij een follow-up met je doen om te kijken hoe het gaat.

Vertel over je klacht

Stuur je klacht door wanneer jij ergens mee zit. Onze assistent zal al de verdere informatie uitvragen en je dan doorverbinden met de huisarts die je klacht in behandeling neemt.

Update wanneer het jou uitkomt

Heb je juist ’s nachts last van jouw klacht, of schiet je in een keer iets te binnen? Ook dan kan je gewoon een berichtje of een foto sturen. Wij zullen je er zo snel mogelijk mee helpen.